Tuesday, 18 July 2017

CERITA VIRAL PASAL PREMIUM BEAUTIFUL KELUAR PAGE SIAKAP KELI

ALKISAH CERITA VIRAL..
korang perasan tak, dah jadi macam trend sekarang ni kan.. 
sikit-sikit nak viral kat media sosial.. itulah besarnya kuasa media sosial contohnya fb .. 

Baru-baru ni kan masa sha scroll fb, ada la satu artikel kat page yang agak femes jugak kat fb ni, 'SIAKAP KELI', memang curi tumpuan sha .. mulanya taknak bukak tapi ada je yang duk share cerita yang sama, makanya ligatlah jari ni tekan link tu.. kikiki.. 


 Ni haa ceritanya.. ada yang tekan link ni tak..?
tajuknya kemainn panjang.. 
"enam tahun kahwin anak dah nak masuk 4 orang. wanita ini kongsi 10 tips diamalkannya berjaya mantain berat selepas bersalin".


tapi bile dibaca, memang bagus tips yang diamalkan akak sorang ni.. & satu benda yang sha paling setuju bila dia bagi tips ketiga, dia pakai premium beautiful..
see?? premium beautiful tau. ni bukan sha reka cerita.. tapi sha baca 2,3 jugak la.. huhu.. ni ha sha screenshot bagi korang baca 








alhamdulillah memang ramai sebenarnya dah mengakui premium beautiful ni memang terbaik dalam memberi balik bentuk badan idaman.. 
Jangan tunggu lama2 sebab siapa yang dah pakai, confirm puas hati..

bagi yang tercari2 premium beautiful ni, boleh pm sha ye
019-9173517





BERITA BAIK bagi orang kuantan, pahang !!!!
sha akan tunjukkan sendiri PREMIUM BEAUTIFUL ni depan2 .. 
nak pakaikan korang secara percuma pun boleh tau.. ^_^
suke tak?




1 comment:

  1. Pengakuan Kisah Nyata Ibu Ratnawati

    Tanpa Rekayasa Cerita Ini Benar Adanya.

    Assalamualaikum Wr, Wb.
    sebelumnya saya minta maaf apabilah tulisan yang saya posting ini menyinggung hati para pecinta dunia maya, namun apa yang saya tulis ini bukanlah tapi kisah nyata yang saya alami dan rasakan saat ini, sebelum saya melanjutkan cerita ini perkenalkan nama lengkap saya Ibu Ratnawati Usia 44 tahun tinggal di Pohuwato propinsi Gorontalo, kisah saya mulai ketika saya dan suami membuka usaha pengepul rumput laut di daerah kami awalnya usaha kami sangat maju pesat dan ekonomi kami boleh di katakan sudah berkecukupan karna usaha yang mulai maju pesat itu akhirnya saya dana suami sepakat untuk membesarkan usaha kami dengan meminjam modal di dengan jaminan surat tanah dan rumah kami, saya dan suami mendapat pinjaman dari bank sebesar 1 Milyar kami pun memakai uang itu untuk mengepul semua hasil rumput laut di gorontalo, namun nasip berkata lain bukannya keuntungan yang kami dapat tapi malah musibah gudang tempat penyimpanan yang bersampingan dengan rumah kami ludes terbakar api semuanya musnah tanpa sisa barang uang perhiasan pun habis, saat itulah kami terpuruk dan jatuh miskin, keputusasaan melanda kami dan pada akhirnya saya dan suami memutuskan mencari jalan instan minta pesugihan pada awal maret kami berkunjung ke tanah jawa menjumpai seorang dukun di kota malang berbagai ritual sudah kami jalani tapi hasilnya nol. uang kami habis tapi kami tidak dapat apa-apa, lalu kami cari ke tempt lain dan kami bertemu dengan K.H. Abah Manzur, setelah kami mendengarkan penjelasan beliu awalnya kami sedikit ragu akan berhasil karna cara beliu ritual tidak pakai bahan apapun cuma pakai uang yg kami sisahkan itu, setelah menunggu 5jam lamanya allhamdulillah, mata saya tertujuh pada karung yg didalamnya penuh dengan uang pecahan 100 ribu, kemudian pak kyai memanggil kami dan menyampaikan itu uang anda ambillah "kata beliu" dengan sujud syukur kami mencium kaki beliu sambil menangis bahagia, lalu ke esokan harinya kami pulang ke gorontalo untuk meritis usaha lagi, berkat bantuan dana gaib 3 milyar dari abah manzur kini hidup kami sdh ebih baik dari sebelumnya, kepada saudaraku yang ingin mengubah nasib jangan pikir pikir lagi segeralah minta pertolongan beliu insyaallah beliu akan membantu kesusahan anda.
    Sedikit saya tambahkan bahwa ritual pesugihan abah tanpa tumbal dan resiko apapun di jamin aman dunia akhirat,
    Jika ingin merubah nasib segerah hubungi kyai abah manzur di nomor tlp 0853~2048~9499 atau kunjungi situsnya:
    SILAHKAN KLIK DISINI!!

    ReplyDelete