Sunday, 28 December 2014

BB Plus Collagen


BB Plus COLLAGEN 
adalah pilihan TERBAIK KU 
untuk kecantikan dari dalam.. !!

Hari ni sha nak share tentang supplemen berkalogen yang hebat ni.. 

pernah dengar tak tentang BB PLUS COLLAGEN? Minuman berkalogen yang dah jadi fanomena sekarang ni tau.. Kebanyakan yang dah rasa BB PLUS Collagen ni mesti excited nak bercerita tentang perubahan diri masing2.. Ada yang kulit dah makin cerah, glowing, tak kusam, dah hilang jerawat.. Ada gak yang bercerita dah tak sakit kaki lagi dan lenguh2 otot hilang..



haaa.. kalau nak tau, BB PLUS COLLAGEN ni bukan setakat untuk mengatasi masalah kulit je tau.. tapi lain2 masalah kesihatan yang lain. 
  

Masalah kulit yang tidak cantik memang sangat2 menjejaskan penampilan, kan.. tepek la bedak or mekap berapa tebal sekalipun, tapi kalau kulit dah memang bermasalah, memang membuatkan kita tak yakin.. Sha setuju sangat ayat "dari mata, turun ke hati".. hehe.. sebab, memang sesuai la ayat tu untuk kita peka dengan masalah kulit muka kita.. jangan diambil ringan tentang masalah kulit tau.. sebab ada kes yang sebab masalah kulit isteri berjerawat pun, suami boleh nak mintak cerai.. haishh.. macam-macam, kan..
 Apa perlu kita buat? .. cari la alternatif dengan mengamalkan BB PLUS COLLAGEN.. supplemen kecantikan yang merawat masalah kulit dari dalam.. =)




MENGAPA MEMILIH BB PLUS COLLAGEN ?





BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. 
Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. 
Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. 
 Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. 
Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.  





BAGAIMANA BB Plus BERFUNGSI ?

Mod Tiga (3) Tindakan dari dalam :



ISI KANDUNGAN 
BB PLUS COLLAGEN

Kolagen ikan terhidrolisis

ekstrak biji anggurVitamin Cjus bunga rosellejus buah blackcurrantserat epalinulin.  



FUNGSI KANDUNGAN 
BB PLUS COLLAGEN

Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.
 
Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis. 




kolagen ikan 
adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis. 

Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) 
mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit.

 Vitamin C dan roselle 
menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis

Jus blackcurrant 
mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. 

Serat epal dan inulin (serat diet) 

menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.




Apa Itu KOLAGEN ??

Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan.. Ia  menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.. 
Kolagen terdapat pada kornea mata, kanta mata, kulit, salur darah, keratin (rambut, kuku), tulang, tendon, rawan sendi,  gigi, hati, tulang sum-sum dan tisu dan organ seperti  buah pinggang, jantung serta sistem limfatik.









FUNGSI KOLAGEN KE ATAS BADAN 

  1. Memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  2. Memelihara kelembapan kulit
  3. Menyokong baik pulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  4. Membantu hati dalam proses detoksifikasi (buang toksin)
  5. Memelihara kelenturan sendi
  6. Mengurangkan keradangan
  7. Memberi tenaga
  8. Membantu pola tidur yang baik
  9. Memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protein pada saraf





KESAN KEKURANGAN KOLAGEN DALAM BADAN 

Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5 % pada setiap tahun selepas usia 25 tahun.
Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada.

Jadi, SEMAKIN TUA, SEMAKIN BERKURANGAN KOLAGEN DALAM BADAN 


Oleh itu, kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.  






TANDA-TANDA PENUAAN

SEMAKIN TUA, 
SEMAKIN BERKURANGAN KOLAGEN DALAM BADAN




lapisan kulit yang semakin kendur, kurang anjal dan kering contohnya adalah simpton yang menunjukkan badan mengalami pengurangan kolagen atau dengan kata lainnya, semakin tua.  








 BB PLUS COLLAGEN MENCERAHKAN KULIT DAN MENGHILANGKAN JERAWAT




TESTIMONI SENDIRI: 

Sha ni jenis yang memang fanatik dengan collagen & apa2 produk mencerahkan kulit.. sebabnya dulu sha ni terpaksa berjemur kat bawah panas terik matahari.. yela, dulu2 sha ni ada menternak ikan tilapia. 
so, kalau hari-hari kulit terpaksa jadi BURN tu, memang normal.. huhuhu =D
After quit dari title "tauke ikan", sha cari alternatif untuk mencerahkan kulit.. sebut je produk apa.. aura white??.. k koly??  Vitamin C ?? 
Collagen scrub?? haa.. semua sha dah cuba.. 

TAPI.....

yang ni paling best.. BB PLUS COLLAGEN.. sebab kesannya, kulit sha bukan setakat cerah, tapi bintik2 hitam kat hidung GONE ... waaa.. excited sangat.. lepas tu kan, glowing je.... JERAWAT pun lari walaupun time period.. memang taknak datang dekat dah... hehe. =D

Biasa ada je yang bertanya pakai ape, kulit licin.. ? .. so sha akan jawab Minum #BB Plus Collagen untuk dalaman dan pakai sabun #MarineEssence untuk luaran... haa.. mudah, kan =')

Ada jugak yang tak percaya kalau tahu umur sebenar sha.. percaya tak uolls, sha dah dekat umur 30-an?.. haaa.. jeng jeng jengg... !!!
Tolong laaa percaya, pleasse.. huhuhu... terpaksa AWET MUDA lepas minum BB plus Collagen.. 





 BB Plus COLLAGEN MENGHILANGKAN 
MABUK LAUT 

Mencandat sotong di tengah pulau kapas
Ini pengalaman sha sendiri..  
Pergi kursus aritu, naik kapal.. sebab namanya kursus "Pelayaran dan peralatan Navigasi", So memang wajib la naik kapal, kan..2 hari, 1 malam pulak tu...
masa mula2 naik kapal tu, ok .. tak pening lagi.. tapi malam tu, kepala dah mula ting tong.. hehehe.. mujur bawak 2 sachet BB Plus Collagen.. so, after minum.. alhamdulillah.. dah ok sikit.. yela.. orang biasanya kalau pening, makan benda2 masam, kan.. BB Plus Collagen kan masam2 manis.. so, tindak balas nya sama la.. =D

BONUS : Kulit tak teruk terbakar walaupun ada kat tengah lautan.. yeaayyy.. Suka Sangat !!!! 






CARA PENGAMBILAN 
BB Plus COLLAGEN



Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air bersuhu bilik. 
Elakkan daripada menggunakan air panas. 
Kacau dan sedia diminum. 
Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.







 mudah je.. hanya koyak dan bancuh dengan air.. kalau tak sempat nak minum kat rumah, bawak pergi ofis pun boleh...sebab BB PLUS COLLAGEN ni dalam bentuk sachet.. so, mudah sangat nak bawak ke mana-mana.. =D





Nak minum campur ais pun boleh.. lagi sedappp tau.. hehehe


Bagaimanakah BB Plus dapat meningkatkan kualiti kulit?

Bagaimanakah BB Plus dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?







TESTIMONI 
BB Plus COLLAGEN




MEMUDARKAN KESAN JERAWAT












MENCERAHKAN KULIT
  







MENYERIKAN KULIT











BERMINAT NAK CUBA ?

sms / whatsApp 019-9173517

Pengedar juga diperlukan !!

Sha  =)



c.o.d kuantan


Thursday, 25 December 2014

Bio Seleza Feminine Pad

Hati-hati memilih pad / tuala wanita untuk penjagaan aset peribadi anda.
Kerana ianya tidak boleh ditukar ganti sekiranya tidak dijaga dan dipelihara sepenuh hati.

Memang ia berada di bahagian tersembunyi kaum hawa.
Tapi tak salah sekiranya kita menjaga bahagian tersebut dengan penuh teliti kerana di situ lah tempat yang mudah untuk diserang penyakit mahupun kanser pangkal rahim.



JOM BERTUKAR KEPADA PAD BIO SELEZA....
Hmmmmmmmm... SELESANYEEEEE!!!



 Bio Seleza Feminin Pad dirumus khas daripada bahan-bahan yang dapat membantu melegakan masalah berkaitan haid serta ketidakselesaan akibat haid. Dengan tambahan 8 Kelebihan Unik, Bio-Seleza memperbaiki kebersihan feminin serta menggalakkan perlindungan kesihatan yang optima sepanjang hari.

Bio Seleza Pad ni sesuai ke untuk wanita hamil?
Bio Seleza Pad ni selesa ke pakai waktu berpantang nanti?
  • Bio Seleza Femininne Pad is suitable for al ladies who have monthly menstrual needs.
  • You may use Bio Seleza Feminine Pad during your confinement moments.
  • Nevertheless, if you need extra protection features (which is subjected to individual preference), then you may need to check out on "special confinement pad" instead.

The addition protection features depends on the following condition of your health:-
1) Condition of surgery and extend of stitches that you may require extra smooth pad surface.
2) Condition of your menstruation flow wether it is severe flow/ heavy flow/ mild flow.




CIRI-CIRI UTAMA 
BIO SELEZA FEMININE PAD

Tiada bau yang tak menyenangkan kerana ada fungsi penyahbau.

Lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan hebat.

mengawal kebocoran yang hebat dengan mengunci cecair secara berkesan bagi mengelakkan kebocoran dari semua sudut.

Dengan BIO SELEZA tiada lagi masalah:
  • KEPUTIHAN
  • HAID TAK STABIL
  • VAGINA GATAL dan BERBAU
  • MASALAH HORMON YANG MENYEBABKAN SUKAR UNTUK HAMIL
  • PENINH DAN KURANG TENAGA KETIKA HAID
  • PAD BOCOR






Kenapa pad biasa bahaya 

dan Apa risikonya?



Kebanyakan pad biasa di pasaran diperbuat daripada RECYCLE PAPER atau serbuk kayu pulpa yang telah diputihkan menggunakan peluntur selama 30jam. 



Apabila haid, darah yang panas akan bertindakbalas dengan bahan peluntur yang ada dalam pad tersebut dan membebaskan 1 bahan kimia yang sangat bahaya.



 130 kali ganda berbahaya daripada arsenik (racun pembunuh yang senyap) iaitu DIOXIN. 














DioXin menyebabkan:




Ketidakstabilan hormon
Kanser Payudara
Kanser Ovari
Kanser Usus
Endometriosis
Kemandulan
Fibroid
Keguguran
Jangkitan pada uterus
Melemahkan sistem imuniti badan



DIOXIN ni akan diserap oleh faraj dan masuk ke dalam rahim kita dan risikonya, sel-sel KANSER akan diaktifkan.



 Selain itu, risiko lain DIOXIN ini adalah mengaktifkansel FIBROID , menggalakkan pembiakan bakteria dan sebagainya. 



Semua wanita ada fibroid. Yang bezanya sama ada fibroid tersebut aktif atau tak. Tapi, tahu ke kita sama ada fibroid kita tu aktif ke tak aktif kan. Sehinggalah fibroid kita membesar dan terus membesar sehingga kita kelihatan seperti mengandung! Pernah dengar istilah "busung"? Ada segelintir wanita dikatakan mengalami busung disebabkan fibroidnya membesar dan sekaligus membengkak. 



Selain itu, masalah wanita lain yg majoriti mengalaminya adalah SENGGUGUT setiap kali datang bulan/haid.



 Memang setiap wanita di dunia ni ada mengalami masalah SENGGUGUT. Tetapi apa yang membezakan adalah dari segi kekuatan sakit SENGGUGUT setiap individu. SENGGUGUT yang normal tidak akan menjejaskan kehidupan harian. Tapi ia menjadi tidak normal jika, apabila datang haid, sakit SENGGUGUT yang dialami terlalu kuat sehingga wajah dan badan menjadi pucat, hampir pengsan dan yang paling teruk sehingga perlukan injection ubat tahan sakit.



 Ada juga di kalangan kita, apabila haid je, dia perlu tidur, baring sepanjang hari, sehinggakan yang dah bekerja, terpaksa mengambil cuti. 




Begitu juga dengan CYST. 

Cyst adalah salah satu penyebab sukarnya mengandung kerana dalam sesetengah kes, apabila dibedah dan dikeluarkan cyst, ada janin yang terhimpit di dalam cyst. Walaupun cyst berjaya dibuang, ianya akan tumbuh kembali kerana cyst ini ada 'ibu'nya. Dalam pemeriksaan kesihatan yg dibuat, cyst banyak menyerang wanita yang berusia 23 tahun ke atas. Tidak terkecuali wanita yang sudah berkahwin mahupun yg masih bujang. 



Banyak lagi masalah-masalah sakit puan yang lain. Faktor-faktornya mungkin kerana corak pemakanan yang tidak sihat, kehidupan seharian yg tidak aktif, tidak cergas, pendedahan kepada bahan-bahan kimia sama ada daripada persekitaran, daripada kosmetik atau daripada bahan2 kegunaan seharian contohnya seperti PEMAKAIAN TUALA WANITA BIASA di pasaran. 




Dah banyak pendedahan dan kajian berkaitan yang menunjukkan bahayanya tuala wanita biasa. Dan ingatlah bahawa sel kanser mengambil masa 1-14 tahun utk menampakkan diri. Lebih baik mencegah kan. 



 Antara masalah-masalah dan penyakit akibat pemakaian pad jenama biasa yang mengandungi DIOXIN


















CIRI-CIRI TUALA WANITA JENAMA BIASA

Pembungkusan Yang Tidak ’Hygienic’

Pembungkusan di kilang masih secara manual.
Pembungkus yang tidak boleh ditutup semula setelah dibuka. Mudah tercemar habuk, bakteria, kulat dan lembapan.

Penuh dengan bakteria

”Kandungan bakteria 11 x lebih tinggi dari piawaian antarabangsa”. 
Ia boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kegatalan pada alat sulit wanita. - Laporan Kajian Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) 1987


Tiada tarikh luput (Expiry Date)

Hampir semua pad dipasaran tidak mempunyai tarikh luput. Ada pad yang telah berubah warnanya menjadi kekuning-kuningan masih dijual dikedai-kedai. Berapa pastikah anda ia tidak akan menjejaskan anggota sulit anda?

Pelapik Luar Tidak Telus Haba

Menyebabkan haba dari suhu darah haid terperangkap, alat sulit menjadi lembap dan tidak selesa.


Tiada Bahan Anti-Bakteria

Pad wanita adalah tempat pembiakan bakteria yang paling ideal kerana terdapatnya protin didalam darah haid. Bakteria dengan mudah masuk kedalam badan melalui vagina dan melemahkan sistem imuniti badan. Bakteria akan memasuki ke dalam sistem badan hanya dalam tempoh 2 jam sekiranya haid ini tidak dicuci.


* Setiap wanita menggunakan ~ 15 000 keping tuala wanita sepanjang hayat 
(35 tahun ;period pada usia 12 tahun dan menopouse pada usia 47 tahun).
Maka, risiko wanita itu terdedah pada Dioksin adalah 
15 000 kali !!!
Patutlah
Kanser Serviks (Pangkal Rahim) menjadi
Pembunuh No. 2 Wanita Malaysia

Tuala wanita yang selamat memang banyak kat pasaran sekarang ni.
Tapi apa salah nye bertukar pada yang lebih memberi kesan sihat dan selamat.
Memang pad biasa harganya MURAH...tapi perlu ada kesedaran bahawa aset kewanitaan kita harganya TAK TERNILAI sekiranya ianye di ragut penyakit yang biasanya menjadi pembunuh utama wanita masa kini.



Sekali lagi diulangi
"JOM BERTUKAR KEPADA PAD BIO SELEZA....
Hmmmmmm..  SELESANYEEEEE!!!"






RAWAT KEPUTIHAN DENGAN TUALA WANITA BIOSELEZA

 

APA ITU KEPUTIHAN?
Keputihan atau Fluor Albus merupakan sekresi vaginal abnormal pada wanita. Keputihan yang disebabkan oleh infeksi biasanya disertai dengan rasa gatal di dalam vagina dan di sekitar bibir vagina bagian luar.

 

Yang sering menimbulkan keputihan ini antara lain bakteria, virus, jamur atau juga parasit. Infeksi ini dapat menjalar dan menimbulkan peradangan ke saluran kencing, sehingga menimbulkan rasa pedih saat si penderita buang air kecil.

CIRI-CIRI KEPUTIHAN YANG TIDAK NORMAL
  • Keluarnya cairan berwarna putih kekuningan atau putih kelabu dari saluran vagina. Cairan ini bersifat cair atau kental, dan kadang-kadang berbuih. Bagi sesetengah wanita, gejala ini merupakan proses yang normal sebelum atau sesudah haid.
  • Tetapi bagi sesetengah wanita yang mengalami masalah keputihan ini, akan terdapat rasa gatal yang menyertainya.





Biasanya keputihan yang normal tidak disertai dengan rasa gatal.  Sebahagian besar cairan tersebut berasal dari leher rahim, walaupun ada yang berasal dari vagina yang terdedah kepada infeksi.





PUNCA-PUNCA KEPUTIHAN PADA WANITA


  • Kerap memakai tisu ketika membasuh bahagian alat sulit selepas proses membuang air kecil atau besar. 
  • Memakai seluar dalam yang ketat dari fabrik yang tidak menyerap peluh
  • Tidak menukar panty liner dengan kerap dan menggunakan tuala wanita yang salah.
  • Kurang mengambil berat tentang kebersihan alat sulit
  • Tidak menukar tuala wanita dengan kadar segera ketika datang haid
  • Sering mandi dengan cara berendam dalam air panas. Bakteria atau kulat senang membiak dalam situasi ini
  • Hormon yang tidak seimbang
  • Kadar gula yang tinggi dalam tubuh
  • Diet dan pemakanan yang tidak seimbang
  • Sering menggaru alat sulit
  • Keputihan yang tidak dirawat dari awal 
  • Kerap bertukar pasangan
  • Wanita yang badannya terlalu letih

 
KESAN-KESAN KEPUTIHAN KEPADA WANITA

  • Cepat murung
  • Hilang keyakinan diri untuk berdepan dengan suami dan masyarakat akibat bau yang busuk akibat keputihan yang teruk
  • Kesukaran untuk mendapatkan zuriat
  • Potensi untuk mendapat kanser rahim / pangkal servik serkiranya dibiarkan berlarutan



Picture
Keputihan yang kronik, boleh membawa kepada masalah rumahtangga dan hubungan suami isteri.



CARA MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN

1. Rebus segenggam daun sirih dalam 20-30 minit. Basuh miss V anda dengan air rebusan sirih  dalam keadaan suam-suam kuku.
2. Bertangas
3. Elak dari menggunakan seluar dalam yang ketat dan tidak mempunyai pengaliran udara.
4. Amalkan gaya hidup yang sihat
5. Jumpa doctor anda sekiranya masalah semakin kronik.



Selain dari lima (5) cara merawat keputihan seperti diatas, masalah keputihan turut boleh dirawat dengan menggunakan tuala wanita bioseleza.

KEISTIMEWAAN 
TUALA WANITA BIOSELEZA :

- Menampung sehingga 150ml cecair TANPA sebarang KEBOCORAN (normal max haid 50ml)
 - Membekalkan OKSIGEN & tenaga BIO VELOCITY (BV) yang menyeimbangkan tenaga ELEKTROMAGNETIK 
kepada pemakai. Tiada lagi masalah letih, lesu, pitam ketika haid.

- Mengandungi nano perak & ion negative untuk membasmi 99.99% bakteria & Far Infrared Rays (FIR) untuk melancarkan peredaran darah

[TEKNOLOGI BV DI'PATENT' KAN, TIADA PAD LAIN DI DUNIA YANG BERTINDAK SEBAGAI 'BOOSTER' TENAGA & MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH SAKIT PUAN SEPERTI BIO SELEZA]

PERBANDINGAN PAD BIO SELEZA 
DENGAN PAD JENAMA BIASA 
Stuktur Asas:
Jenama Biasa - Kertas
Bio Seleza - Kapas lembut


Lapisan penyerap:
Jenama Biasa - Kertas kitar semula dengan bahan penyerap yang sedikit.
Bio Seleza - Di import dari JEPUN dengan molekul SAP penyerap kualiti tinggi.


Lapisan Bawah:
Jenama Biasa - Selaput yang tak telap udara
Bio Seleza - Selaput yang telap udara

Lapisan pelekat:

Jenama Biasa - Pelekat gred industri

Bio Seleza - Pelekat gred makanan





Bio Seleza menggunakan empat teknologi terbaik untuk memelihara kesihatan manusia...

*Teknologi Bio Velocity Ekslusif dari Korea

*Sinar Inframerah Jauh

*Ion Negetif

*Nano Silver




DEMO BIO SELEZA


Kanan sekali merupakan pad Bio Seleza.
Dan perhatikan pada Bio Seleza tetap kelihatan kering walau telah dicurahkan dengan sejumlah air.


#BioSeleza

Dapatkan segera Pad Magic Bio Seleza dari pengedar sah anda




TUALA WANITA BIOSELEZA SESUAI UNTUK SIAPA? 

✔ Semua golongan wanita untuk kegunaan semasa haid & pantiliner untuk kegunaan harian
✔ Ibu mengandung : memberi tenaga, mengelakkan masalah keputihan, 'kencing kotor' & terkencing semasa batuk/bersin
✔ Lelaki : membantu masalah angin pasang, buasir, memelihara "kelelakian" & pelbagai lagi fungsi lain melalui tenaga Bio Velocity & FIR

✔ Kegunaan lain : 
-letakkan di dalam kasut (utk keseimbangan badan, nyahbau)
-'cool fever' semasa demam 
-tampal dalam anak tudung utk kesegaran & masalah migraine


TESTIMONI BIO SELEZA FEMININE PAD
RAWAT MASALAH CYST


RAWAT MASALAH KEPUTIHAN

rawat masalah cyst



Rasa bertenaga & tak sakit bila period

Harga Bio Seleza Feminine Pad



Bio Seleza Mixed Set 
Bio Seleza Day Safe
Bio Seleza Panty Liner


1 MIXED SET mengandungi :
30 pcs x 2 pack pantyliner
10 pcs x 2 pack pad siang
8 pcs x 1 pack pad malam
8 pcs x 1 pack pad malam extra panjang
Harga Retail RM131; Member RM114
=Total 96 pcs

1 DAY SAFE box mengandungi :
10 pcs x 6 pack pad siang
Harga Retail RM128; Member RM111
=Total 60 pcs

1 PANTY LINER box mengandungi :
30 pcs x 6 pack pantiliner
Harga Retail RM138; Member rm120
=Total 180 pcs




ATAU.. 
BOLEH JUGA DIBELI PER PACK

Simple plan untuk anda yang inginkan pendapatan tambahan dari RM4000 melalui produk berkualiti dari Top Leaders Circle


 PENGEDAR DIPERLUKAN...
ASK ME HOW
019-9173517

LOVES, SHA